لوله گاز
لوله گازی خانگی

لوله گازی خانگی

از جمله محصولات پرکاربرد مورد استفاده در تجهیز انشعابات گازی پروژه های مسکونی مختلف میتوان به لوله گازی خانگی اشاره کرد. این لوله ها امروزه در طیف وسیعی از مراکز و صنایع کاربرد داشته و بر این اساس به انواع لوله های API ، توکار و روکار تقسیم می شوند.

لوله گاز با برند های سپاهان،کچو،سپنتا تولید می شود. این لوله ها براساس استاندارد
American Petrolum Institution موسسه نفت آمریکا API تولید می شود . شماره استاندارد ها API 5L با کیفیت های مختلف PSL1 , PSL2 می باشد. این لوله ها بصورت درزدار تولید می شود و بدلیل رعایت کردن استاندارد ها معادل لوله های مانیسمان SCH40 کاربرد دارد.

جداول قیمت محصول

لوله گازی

تاریخ به روزرسانی: 1 اردیبهشت 1403

عنوان محصولodsوزن شاخهقیمت شاخه سپاهان api توکار(تومان)قیمت شاخه سپاهان روکار(تومان)قیمت شاخه سپنتا(تومان)
لوله گاز 1/2 اینچ21.32.88.76708تماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.
لوله گاز 3/4 اینچ26.72.911.38221تماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.
لوله گاز 1 اینچ33.43.416.69332تماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.
لوله گاز 1/1/4 اینچ48.33.625.56036تماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.
لوله گاز 1/1/2 اینچ48.33.424.14034تماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.
لوله گاز 2 اینچ60.32.925.70589تماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.
لوله گازی 2/1/2 اینچ732.830.0468تماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.
لوله گازی 3 اینچتماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.

معرفی محصول

لوله گازی خانگی یکی از تجهیزات ضروری هر خانه‌ای به حساب می‌آید که برای گرم شدن ، پخت‌وپز یا آب‌گرم به گاز طبیعی متکی است. امکان انتقال ایمن و کارآمد گاز را از منبع اصلی به وسایل مختلف در سراسر خانه فراهم می‌کنند.
مشاوره رایگان انرژیسازان

درک نحوه عملکرد لوله گازی خانگی ، اقدامات ایمنی لازم و دانستن اطلاعات در رابطه با نحوه استفاده از آن‌ها بسیار مهم است.

در این مقاله، اصول اولیه لوله‌ گازی خانگی را بررسی کرده و هر آنچه بایستی در رابطه با این لوله‌ها بدانید را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

لوله گازی خانگی چیست؟

نوعی از لوله‌ها است که گاز طبیعی یا پروپان را از خط اصلی گازرسانی که توسط لوله اسپیرال یا سایر لوله های مختض این امر منتقل می شوند به وسایل مختلف در یک خانه حمل می‌کند. گاز طبیعی یک منبع سوخت محبوب برای گرمایش، پخت‌‌پز و انرژی‌رسانی به لوازم خانگی است.

لوله گازی خانگی معمولا از زیر زمین وارد خانه شده و سپس به یک کنتور می‌رسد که میزان گاز مصرفی را اندازه‌گیری می‌کند. از آنجا، لوله گازی خانگی به شاخه‌های مختلفی تقسیم می‌شود که به وسایل جداگانه مانند بخاری، آبگرمکن، اجاق گاز و سیستم پکیج منتهی می‌شود.

اندازه لوله گازی خانگی بستگی به مقدار گازی دارد که باید به هر وسیله تحویل داده شود. وسایل بزرگتر مانند تنورهای پخت نان به گاز بیشتری نیاز دارند؛ بنابراین برای اطمینان از جریان کافی گاز، به لوله‌ گازی خانگی با قطر بزرگتر نیاز دارند.

لوله گازی خانگی با جنس های متنوعی تولید می شوند از قبیل لوله پلی‌اتیلن و لوله مسی یا لوله فولادی هستند ، ساخته می‌شوند. ناگفته نماند که آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر فشار بالا و دمای شدید مقاومت کنند.

انواع لوله گازی خانگی

حال که به ‌طور کامل متوجه شدیم لوله‌ گازی خانگی چه مدل لوله‌هایی هستند و چه کاربردی دارند، در این بخش قصد داریم به معرفی انواع لوله‌های گازی مخصوص خانه‌ها بپردازیم.

لوله گازی API
لوله گازی خانگی API

لوله گازی خانگی API

لوله API نوعی از لوله‌های گازی است که بر پایه ی تحویل ایمن و کارآمد گاز طبیعی به ساختمان‌های مسکونی طراحی شده است.لوله گازی خانگی API با استفاده از مواد باکیفیت مانند فولاد، مس یا پلی‌اتیلن ساخته می‌شوند. طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است که در برابر فشارها و دماهای بالا مرتبط با حمل‌ونقل گاز مقاومت کنند.

آنها معمولا در اندازه‌های استاندارد از ½ اینچ تا 2 اینچ قطر داشته و اغلب برای شناسایی آسان، کد رنگی دارند.

ارسال نمونه رایگان
ارسال نمونه رایگان

 تولید لوله‌ گازی خانگی API باید تحت استانداردهای ایمنی سخت‌گیرانه‌ای را که توسط نهادهای نظارتی نظیر سازمان استاندارد ایران و با توجه به استاندارد های جهانی نظیر DIN تعیین شده‌اند ، انجام شده تا اطمینان حاصل شود که برای استفاده در خانه‌ها در سراسر جهان قابل اعتماد و ایمن هستند.

لوله گازی خانگی توکار

لوله توکار، یک بخش اساسی در هر خانه مسکونی است که گاز طبیعی را به وسایلی مانند اجاق گاز، پکیج‌ و آبگرمکن می‌رساند .برای لوله گاز خانگی توکار معمولا از لوله مسی یا لوله های فولادی فولادی (چیزی شبیه لوله مانیسمان ) ساخته شده و از دیوارها، کف‌ها و سقف‌ها عبور می‌کنند تا خط اصلی گاز را به خانه یا کارگاه‌ها منتقل کنند.

توجه داشته باشید لوله گازی خانگی فولادی نباید مانند لوله گالوانیزه با درز همراه باشد.

از مزایای داشتن لوله گازی خانگی توکار می‌توان به‌ راحتی ، عدم نیاز به تعویض مخازن پروپان یا سایر منابع سوخت و همچنین تامین مطمئن و ثابت گاز اشاره کرد . با این حال ، مهم است که اطمینان حاصل شود که نصب لوله گاز خانگی توکار توسط یک متخصص واجد شرایط انجام می‌شود تا از خطرات ایمنی احتمالی جلوگیری شود.

لوله گازی خانگی روکار

لوله روکار نیز معمولا در محیط‌های مسکونی برای انتقال گاز طبیعی از خط اصلی تامین به وسایل مختلف مانند اجاق گاز، بخاری و آبگرمکن استفاده می‌شوند .لوله گازی خانگی روکار  معمولا از فولاد ساخته شده و با لایه‌ای از پلی اتیلن یا اپوکسی پوشانده می‌شوند تا در برابر خوردگی و آسیب مقاوم باشند.

 این پوشش همچنین عایق اضافی برای جلوگیری از اتلاف حرارت در طول انتقال گاز فراهم می‌کند. لوله گازی خانگی روکار در قطرها و طول‌های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای مختلف خانگی تولید می‌شوند . نصب و نگهداری صحیح این لوله‌ها برای اطمینان از استفاده ایمن و کارآمد از گاز طبیعی در خانه، بسیار مهم است.

لوله گازی استاندارد
لوله گازی استاندارد اصفهان و تهران و تبریز

کاربرد لوله گازی خانگی

کاربرد لوله گاز عبارت‌اند از:

  • لوله‌ گازی خانگی برای تامین گاز طبیعی یا پروپان وسایل مختلف خانگی مانند اجاق گاز، سیستم گرمایشی و آبگرمکن استفاده می‌شود.
  • لوله‌ گازی خانگی اغلب از موادی مانند مس، فولاد یا پلی‌اتیلن ساخته می‌شوند و معمولا در زیر زمین یا داخل دیوارها نصب می‌شوند تا منبع سوخت مطمئن و ایمنی را برای وسایل ذکر شده، فراهم کنند.
    همچنین برای اتصالات هر مدل از لوله از نوع مخصوص خود استفاده مس شود برای مثال برای لوله گازی خانگی پلی اتیلنی از اتصالات پلی اتیلن استفاده می شود.
  • همچنین ممکن است از لوله‌ گازی خانگی برای تامین انرژی سایر تجهیزات مانند ژنراتورهای پشتیبان یا کوره‌ها استفاده شود.
  • نصب و نگهداری صحیح لوله‌ گازی خانگی برای اطمینان از ایمنی و جلوگیری از نشت گاز که می‌تواند منجر به ‌خطر آتش‌سوزی یا انفجار شود، ضروری است. لوله‌های گاز باید به ‌طور منظم توسط یک متخصص دارای مجوز بازرسی شوند تا نشت ، خوردگی یا سایر آسیب‌هایی که می‌تواند عملکرد آنها را به‌ خطر بیندازد یا برای خانه خطری ایجاد کند، بررسی شود.

قیمت لوله گاز سپاهان
قیمت لوله گاز سپاهان

ویژگی ها

لوله‌ گاز خانگی جزء ضروری هر سیستم گرمایش یا پخت‌وپز مبتنی بر گاز هستند .لوله گازی خانگی برای انتقال گاز طبیعی از منبع به وسایل خانه یا ساختمان به‌ طور ایمن و کارآمد طراحی شده‌اند. به ‌طور کلی، چندین ویژگی وجود دارد که لوله‌ گازی خانگی را تعریف می‌کند.

  • اولا، آنها از مواد بادوام مانند مس، فولاد ضد زنگ ( لوله استنلس استیل ) یا پلی‌اتیلن ساخته می‌شوند. این مواد به‌ دلیل مقاومت در برابر خوردگی و آسیب انتخاب شده و تضمین می‌کنند که لوله‌ها می‌توانند سال‌ها بدون نیاز به تعویض دوام بیاورند.
  • ثانیاً، لوله‌ گازی خانگی برای کنترل جریان گاز با فشار بالا طراحی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که گاز در سطح فشار مورد نیاز به دستگاه‌ها می‌رسد. این ویژگی بسیار مهم است؛ زیرا وسایل مختلف فشار مورد نیاز متفاوتی داشته و باید اطمینان حاصل شود که هر دستگاه گاز را با فشار صحیح دریافت می‌کند.

در نهایت، لوله گازی خانگی با ویژگی‌های ایمنی مانند شیرهای قطع و تنظیم کننده فشار برای جلوگیری از نشت گاز و به‌ حداقل رساندن خطر انفجار یا آتش سوزی نصب می‌شوند. این ویژگی‌های ایمنی تضمین می‌کنند که هرگونه مشکل در تامین گاز را می‌توان به سرعت شناسایی کرد و قبل از ایجاد هرگونه آسیب، آن‌ها را برطرف کرد.

جنس لوله گاز

انواع جنس مختلفی از لوله گازی خانگی وجود دارد که هر کدام خواص و کاربردهای منحصربه‌فردی دارند . در این قسمت به سه نوع اصلی لوله گازی  خانگی که معمولا در خانه‌ها استفاده می‌شوند و ویژگی‌های آنها می‌پردازیم.

لوله گازی پلی اتیلن (PE)

لوله گازی خانگی پلی اتیلن به دلیل انعطاف‌پذیری ، مقاومت در برابر خوردگی و سهولت نصب، یک انتخاب محبوب برای توزیع گاز خانگی است. این نوع لوله گازی خانگی از مواد پلی‌اتیلنی با چگالی بالا ساخته شده و حمل‌و‌نقل آسانی دارد. این ماده همچنین در برابر مواد شیمیایی و سایش مقاوم است که همین ویژگی، طول عمر و کارایی بالا را تضمین می‌کند

لوله گازی فولادی

لوله گازی خانگی فولادی به ‌دلیل درجه‌بندی فشار بالا و دوام به ‌طور گسترده در کاربردهای تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها از فولاد با دیواره ضخیم ساخته شده ، طول عمر بالایی دارند و برای نصب در بخش‌های زیرزمینی، ایده‌آل هستند. بیشتر از این نوع لوله‌ گازی برای انتقال گاز به کارگاه‌ها و کارخانه‌های استفاده می‌کنند.

خرید لوله گاز
خرید و فروش لوله گاز استاندارد

لوله کشی گاز با استفاده از لوله توکار

لوله کشی گاز با استفاده از لوله گازی خانگی توکار روشی متداول برای تامین گاز طبیعی منازل و ساختمان‌ها است . لوله گازی خانگی توکار معمولا از پلی‌اتیلن یا فولاد ساخته شده و از کنتور گاز یا رگولاتور به وسایل مختلف در سراسر خانه مانند اجاق‌ها، آبگرمکن‌ها و پکیج‌ها منتقل می‌شوند.

هنگام نصب لوله‌کشی گاز با استفاده از لوله گازی خانگی ، رعایت قوانین و مقررات محلی ساختمان برای اطمینان از ایمنی و عملکرد مناسب بسیار مهم است. نشت گاز می‌تواند بسیار خطرناک باشد؛ بنابراین استفاده از مواد ، اتصالات مناسب و آب‌بندی صحیح بسیار مهم است.

نگهداری منظم سیستم‌های لوله‌کشی توکار گاز نیز برای اطمینان از عملکرد ایمن ضروری است. این نگهداری شامل بازرسی دوره‌ای برای نشت و خوردگی و همچنین تمیز کردن و تعویض فیلترها و شیرها در صورت لزوم است.

به ‌طور کلی، لوله‌کشی توکار گاز به وسیله لوله گاز خانگی می‌تواند یک راه مطمئن و کارآمد برای تامین گاز طبیعی یک خانه یا ساختمان در صورت نصب و نگهداری مناسب باشد.

قیمت لوله گاز api
قیمت لوله گاز api

انتخاب بهترین نوع لوله گازی خانگی

انتخاب بهترین نوع لوله گازی خانگی، نیاز به بررسی دقیق دارد. لوله گازی خانگی ای که انتخاب می‌کنید باید ایمن، بادوام و مقرون‌به‌صرفه باشد. هنگام انتخاب لوله گازی خانگی ، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود، از جمله نوع گاز منتقل شده ، اندازه لوله، مواد ساخته شده از آن و الزامات نصب.

نوع گاز انتقالی

در مرحله اول، تعیین نوع گاز از طریق لوله مهم است . گازها هریک ویژگی متفاوتی داشته و به انواع خاصی از لوله‌ گازی خانگی نیاز دارند. به ‌عنوان مثال ، گاز طبیعی به نوعی لوله گازی متفاوتی نسبت به پروپان نیاز دارد.

انتخاب اندازه مناسب لوله

هنگامی که نوع گاز را تعیین کردید، مرحله بعدی انتخاب اندازه مناسب لوله گازی خانگی مورد نظر است. اندازه باید برای پاسخگویی به نیاز گاز خانوار شما کافی باشد . یک لوله‌کش حرفه‌ای می‌تواند به تعیین اندازه صحیح لوله برای محل مورد نظر شما، کمک کند.

مواد اولیه

در مرحله بعد، مواد لوله گازی خانگی را در نظر بگیرید . دو ماده متداول برای ساخته لوله گازی خانگی وجود دارد که به ‌ترتیب مس و فولاد است . لوله مسی گزینه گران‌تری است ، اما مقاومت بهتری در برابر خوردگی دارد ، در حالی که لوله فولادی ارزان‌تر است اما مقاومت کمتری در برابر خوردگی دارد.

فرآیند نصب

در نهایت، اطمینان حاصل کنید که فرآیند نصب لوله گازی خانگی با قوانین و مقررات محل شما مطابقت دارد. توصیه می‌شود برای اطمینان از ایمنی و انطباق، یک متخصص دارای مجوز برای نصب لوله گازی خانگی استخدام کنید.

فروش آنلاین لوله گازی

گروه انرژی سازان یک مجموعه معتبر و متخصص در فروش لوله گازی خانگی با کیفیت بالا به صورت آنلاین است. این شرکت، طیف گسترده‌ای از لوله گازی خانگی را ارائه می‌دهد که برای استفاده در ساختمان‌های مسکونی، املاک تجاری و محیط‌های صنعتی مناسب هستند.

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های خرید لوله گازی خانگی از مجموعه انرژی سازان، راحتی خرید اینترنتی است. مشتریان می‌توانند کاتالوگ گسترده محصولات این شرکت را مرور کرده و سفارش خود را از خانه یا محل کار خود ثبت کنند. این شرکت همچنین خدمات حمل و نقل سریع و قابل اعتماد را برای تحویل فوری و کارآمد محصولات ، به مشتریان ارائه می‌دهد.

به‌طور کلی، این شرکت با تعهد به رضایت مشتری و تمرکز بر ارائه خدمات استثنایی، یک انتخاب برتر برای هر کسی بوده که به دنبال خرید آنلاین لوله گازی خانگی است.

جمع‌بندی

لوله گازی خانگی ، یک جزء ضروری در هر خانه مسکونی یا کارگاه‌ها هستند که نیاز اصلی یک فضا یعنی گرمایش و گرم بودن آب به همراه پخت‌وپز را ، تامین می‌کنند .لوله گازی خانگی از مواد اولیه با کیفیتی نظیر پلی‌اتیلن و فولاد ساخته شده‌اند تا بتوانند طول عمر بالایی داشته و مقرون‌به‌صرفه باشند.

نمایش همه بستن

22 دیدگاه برای لوله گازی خانگی

  1. معین

    سلام، ببخشید انواع لوله گاز خانگی که معرفی کردید، قیمت لوله گاز 6 متری خانگی و قیمت لوله گاز 1/2 اینچی اینا شاخه‌ای هستش یا متری؟ بعد اینکه شما لوله انشعاب اجاق گاز هم می‌فروشید؟

  2. امیرمحمد

    سلام، داخل جدول سایز لوله گاز قیمت لوله گاز ۱ اینچ و قیمت یک شاخه لوله گاز ۱/۲ اینچ متری بخوایم بگیریم چقدر در میاد؟

  3. محسن

    سلام، قیمت لوله گازی بخوام من متری بگیرم مثلا لوله گاز یک اینچ یا مثلا قیمت لوله گاز ۱/۲ اینچی چقدر میشه؟

  4. آریا

    سلام برای گاز لوله می‌خواستم بگیرم و می‌خواستم بدونم، برای لوله گاز شهری و لوله گاز خانگی متری چند میشه حدودا؟ مثلا قیمت هر شاخه لوله گاز ۱/۲ یا قیمت لوله گاز 1 اینچ

  5. مهدی

    سلام، قیمت هر شاخه لوله گاز خانگی لوله گازی api این مشخصات لوله های گاز برای 1402 هستش؟

  6. امید

    سلام، قیمت لوله و اتصالات گاز خانگی و قیمت لوله گاز شاخه ای اینا قیمت انشعاب گاز خانگی ۱۴۰۲ هستش؟ می‌خواستم مطمئنم بشم قبل از خرید

  7. بابک

    سلام، پوشش لوله گاز در منزل از چه جنسی هستش؟ قیمت لوله گاز خانگی روکار چقدر تفاوت داره حدودا؟ بعد اینکه شما اتصالات لوله گاز خانگی هم می‌فروشید؟

  8. بردیا

    سلام انواع انشعاب گاز برای لوله اجاق گاز می‌تونید معرفی کنید لطفا؟ شما فروش تجهیزات لوله کشی گاز رو هم دارید داخل سایتتون؟

  9. پیروز

    سلام قیمت لوله گاز سپاهان شاخه ای با دیگر مارک ها چقدر تفاوت داره؟ کلا لوله گاز شاخه ای چند هستش اگه بخوایم متری حساب کنیم؟

  10. جاوید

    لوله گاز متری چقدر است؟ بعد اگه بخوایم انشعاب گیری از لوله گاز رو انجام بدیم مطلبی دارید که آموزش بده؟

  11. رامین

    سلام، مرسی از قیمت روز لوله گاز خانگی که قراره میدید در سایتتون، اگه میشه، قیمت دستگاه نوار پیچ لوله گاز و قیمت سه راهی لوله گاز هم قرار بدید در سایتتون

  12. سینا

    ببخشید قیمت لوله گاز خانگی شاخه ای که داخل سایتتون هست قیمت روز هستش؟

  13. فرشاد

    سلام ببخشید سایز لوله گاز خانگی معمولی چقدره؟ بعد یه سوال قیمت لوله گاز 6 متری ۱۴۰۲ هستش اینا؟ من برای آپارتمان کوچیک می‌خواستم، و می‌خواستم بدونم چه سایزینگ لوله گاز استفاده میشه، مثلا لوله فلزی گاز 1 اینچ یا 3.4 اینچ؟

  14. کیارش

    سلام ممنون از کیفیت جنس لوله های گاز واقعا من که خیلی راضی بودم، من 2 نوع لوله ازتون که هم قیمت لوله گازی 1 اینچ خوب بود هم قیمت لوله ۱/۲ گاز و همین‌طور دو راهی لوله گاز ممنون از سایتتون

  15. ماکان

    سلام قیمت هر شاخه لوله گاز 3 اینچ و قیمت هر شاخه لوله گاز 2 ایچ و قیمت لوله و اتصالات گازی سپاهان می‌خواستم بدونم حدودی چقدر در میاد اگه متری بخوام بگیرم

  16. فرهاد

    سلام داخل جدول سایزینگ گاز یا همون جدول سایزینگ لوله کشی گاز خانگی ضخامت لوله گاز خانگی تو همین بازه هستش؟ ضخامت لوله گاز و سایز لوله های گاز در همین بازه تولید میشه؟ بعد اینکه لوله گاز متری چند اگه بخوایم 3 اینچ بگیریم؟

  17. محمدرضا

    سلام ممنون از جدول سایزینگ لوله گازتون انواع سایز لوله گاز رو می‌فروشید، فقط یه سوال تعرفه لوله کشی گاز ۱۴۰۲ هستش؟ قیمت لوله و اتصالات گازی سپاهان تون چه قیمتی داره؟ بعد اینکه شما چهار راهی گاز خانگی هم می‌فروشید؟

  18. محمدامین

    ببخشید تو جدول سایزینگ گاز خانگی برای خرید لوله گاز می‌خواستم متری تهیه کنم و انواع لوله گاز توکار رو می‌خواستم بدونم به جه صورت هستش و اینکه نصب دو راهی گاز روش خاصی داره؟

  19. کیاوش

    سلام بر اساس جدول گاز خانگی و جدول وزن لوله گاز کچو لوله گاز پلاستیکی خانگی چی پیشنهاد می‌کنید؟

  20. محمدپور

    در جدول سایز بندی لوله گاز قیمت لوله گاز سپاهان ۳ و اینکه قیمت ها بر اساس شاخه لوله گاز هستش؟ و قیمت هر متر گاز خانگی که بالا داخل جدول بود برای قیمت گاز خانگی 1402 هستش؟

  21. محمد

    قیمت لوله گاز 3/4 و لوله گاز ۲ اینچ رو می‌خواستم، بعد اینکه رنگ زدن لوله گاز روکارمشکلی برای پیش نمیاد؟

  22. فراز دولابی

    آیا لوله کشی گاز با لوله گالوانیزه اساندارد خست و میتونه ایمن باشه یا خیر ؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر محصولات

سوالات متداول

لوله های API-(توکار) و روکار

مقاومت بالا در برابر ترکیبات شیمیایی، فشار و خوردگی، امکان اتصال از طریق جوشکاری، برخورداری از دوام بالا و ایمنی مناسب در برابر آتش سوزی.

لوله های گاز خانگی عمدتا در محدوده 1/2 تا 6 اینچ تولید و به بازار عرضه می شوند.

طبق استاندارد رو کار و توکار و جدول استاندارد

پر مصرف ترین ضخامت ها : 2.8 و 3.2

استاندارد 3360 لوله گاز ANSI3360
استاندارد 3360 لوله گاز ANSI3360

سپاهان و سپنتا و کچو و اهواز و آریا و سایر برندها

ضخامت پایین تر به اسم استاندارد می دهند

تهران هست و بهمراه هزینه بار گیری می باشد هر کیلو 300 تومان

برای بار با مقدار کم بار دپو در انبار داریم

و برای مقدار زیاد زمان تحویل از کارخانه

همکاران ما

مراحل خرید

ثبت سفارش

ارتباط با کارشناسان فروش ما جهت مشاوره و خرید تماس با شماره زیر یا ارسال درخواست در سایت:
021-71057272
09101112054
مرحله اول

صدور پیش فاکتور

کارشناسان فروش ما به محض ثبت درخواست شما کمتر از 30 دقیقه با شما تماس خواهند گرفت.
مرحله دوم

تسویه حساب

بر اساس توافق در مفاد پیش فاکتور تسویه حساب به صورت نقدی و یا اعتباری انجام میشود.
مرحله سوم

ارسال و لجستیک

کالاهایی که از نظر کیفیت تایید شده اند پس از بارگیری و بر اساس نرخ مصوب مورد تایید شما به مقصد ارسال میشود.
مرحله چهارم

صدور فاکتور رسمی

پس از مشخص شدن ارزش دقیق خرید شما تسویه نهایی صورت میگیرد و سپس فاکتور رسمی خرید شما چاپ و ارسال میگردد.
مرحله پنجم

خدمات مشتریان

ما به پاس قدردانی از اعتماد مشتریان عزیزمان باشگاه مشتریان راه اندازی کردیم که در صورت خرید شما یک اعتبار نقدی به شما تعلق گرفته و داخل کیف پولتان شارژ میشود که در خرید بعدی میتوانید به راحتی از اعتبار خرید قبلی استفاده کرده و خرید کنید.
مرحله ششم

تیم ما

مشتریان ما

در حال به روز رسانی نظرات مشتریان...

ما را بیشتر بشناسید...

ثبت سفارش لوله گازی خانگی

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .