لوله بخاری

گروه کارخانجات انرژیسازان تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلنی، پلیمری، کاروگیت و انواع لوله های بخاری استاندارد و بزرگترین تولید کننده لوله در ایران می باشد.برای خرید انواع لوله های بخاری در انواع سایز های مختلف دارای تاییدیه می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و خرید خودتان را به انجام برسانید.

خرید لوله بخاری بصورت عمده برای کارخانه جات و مجتمع های تجاری با تخفیفات ویژه به انجام میرسد.

معرفی محصول

لیست قیمت انواع لوله بخاری

بله همیشه ما ترس داشتیم که یه وقتی گیر این قاتل زنجیری نیفتیم اما خوشبختانه امروز ما این قاتل زنجیری رو به وسیله راهنمای خرید بخاری و لوله بخاری مناسب کشتیم.

اسم این قاتل زنجیری » دی اکسید کربن« که توی فصل سرما با رعایت نکردن یک سری نکات و استانداردها به راحتی میتونه به منزل ما ورود کنه و باعث خسارات جبران ناپذیری بشه.از نشانه های مسمومیت با گاز دی اکسید کربن میتوان به سردرد، حالت تهوع، تنگی نفس، سرگیجه، افتادن و از دست رفتن هشیاری اشاره کرد که این نوع مسمومیت شباهت زیادی به آنفوالنزا دارد که این خود جای نگرانی دارد چرا که ممکنه متوجه این خطر نباشیم.

مشاوره رایگان انرژیسازان

خیلی از ما  به بسیاری از فاکتورهای خریدمون از جمله زیبایی وسیله گرمایشی دقت میکنیم و این قضیه از اهمیت بالیی برای ما برخوردار است اما چیزی که بسیار بسیار مهم تر از زیبایی وسیله گرمایشی هست، مبحث ایمنی این وسیله شامل؛ لوله بخاری، شلنگ گاز، و بست است که باید با حساسیت بیشتری به این فاکتورهای مهم دقت کنیم و با هزینه خیلی کم این احتمال خطر رو به صفر برسانیم.

انرژیسازان تولید کننده انواع لوله های بخاری با قیمت مناسب

گروه کارخانجات انرژیسازان تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلنی، پلیمری، کاروگیت و انواع لوله های بخاری استاندارد و بزرگترین تولید کننده لوله در ایران می باشد.برای خرید انواع لوله های بخاری در انواع سایز های مختلف دارای تاییدیه می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و خرید خودتان را به انجام برسانید.

خرید لوله بخاری بصورت عمده برای کارخانه جات و مجتمع های تجاری با تخفیفات ویژه به انجام میرسد.

لوله بخاری
لوله بخاری صادراتی

راهنمای خرید بخاری مناسب

یکی از مواردی که در خرید بخاری باید مورد توجه قرار بگیرد متراژ خانه یا مکانی است که قرار است بخاری گرمابخش آن  مکان باشد. اما بهتر است عالوه بر ظاهر و زیبایی وسیله گرمایشی به ایمنی و میزان کارامدی آن هم توجه ویژه ای داشته باشیم  مثل رده انرژی! همه لوازم الکترونیکی و گازی که به عهر نحوی مصرف انرژی دارند برچسبی تحت عنوان بازده انرژی دارند  که بوسیله ی حروف انگلیسی از شروع حروف تا پایان حروف درجه بندی شده، به طوری که هرچه به حروف ابتدایی نزدیک  تر باشد دارای رده و بازدهی باالتر و هرچه به حروف پایانی نزدیک تر باشد دارای بازدهی ضعیف تر و اتالف انرژی بیشتر  است.

ارسال نمونه رایگان
ارسال نمونه رایگان

بخاری با دودکش بخرم یا بدون دودکش؟

این سوالی است که برای همه ما در هنگام خرید بخاری پیش امده که در صورت خرید بخاری با دودکش، باید به خرید لوله بخاری  هم فکر کنید که مطالب و استاندارد های اون رو هم خدمتتون عرض میکنم. اول اینکه بخاری های بدون دودکش به هیچ عنوان  در فضاهای بسته ای که مسیر رفت و برگشت هوا یا بهتره بگم تهویه مناسبی وجود نداره توصیه نمیشه، به این دلیل که ماین بخاری ها میتوانند اکسیژن اتاق رو کاهش بدن، و استفاده از اونها در محیط هایی مثل حمام، پارکینگ، اتاق خواب، انباری و مکان  های مشابه ممنوعه!

اما چیزی که توی این مدل بخاری ها مهمه مجهز بودنشون به سیستم ods که کار این سیستم اینه که به محض  اینکه تشخیص میده اکسیژن محیط شما به کمتر از ۱۸ درصد رسیده باشه بالفاصله جریان گاز رو قطع میکنه و تا زمانی که  اکسیژن محیط به حالت طبیعی برنگرده اجازه ی ورود گاز و روشن شدن بخاری رو نمیده که بنظرم اگر قصد خرید بخاری بدون  دودکش رو داشتید حتما از مجهز بودن به این سیستم اطمینان الزم روکسب کنید! حاال دیگه انتخاب با شماست که چه نوع بخاری  برای گرم کردن محل مورد نظرتون مناسبه! اما اگر بخاری با دودکش رو انتخاب کردید حتما به مطالب خرید لوله بخاری هم توجه کنید!

۴ نکته مهم هنگام خرید لوله بخاری!

1 )اصلی ترین نکته که موقع خرید لوله بخاری باید مورد توجه قرار بگیرد جنس لوله است که پیشنهاد می کنیم حتی المکان از خرید لوله های فنری و آکاردئونی جلوگیری کنید زیرا به خوبی در لوله زانوی محکم نمی شود و احتمال خروج و نشت گاز به داخل خانه را افزایش میدهد. پیشنهاد من به شما استفاده از لوله های گالوانیزه و با قطر و طول یکسان  است که به خوبی مسیر عبور گاز خروجی رو پوشش میدهد.
2 )مورد بعدی استفاده از حداقل زانویی برای اتصال لوله هاست که مسیر عبور گاز را به نوعی تسهیل می کند و حتی المکان از پیچ در پیچ کردن مسیر لوله بخاری جلوگیری کنید.
3 )جهت نصب لوله نباید به سمت زمین و با شیب منفی باشد و از قرار دادن انتهای لوله در ظرف آب جلوگیری کنید زیرا گاز دی اکسید کربن حل شونده در آب نیست! نحوه نصب صحیح مسیر مستقیم و رو به باال است.
4 )حتماً هنگام خرید کالهک دودکش از کالهک H با دو خروجی استفاده کنید زیرا هم احتمال گرفتگی را کاهش میدهد و  از موارد هم دی اکسید کربن راحتتر از دودکش خارج میشود.در خرید سایر اتصاالت از جمله شیلنگ و بست نیز حتماً استاندارد استفاده کنید.

نکات قبل از نصب لوله بخاری!

قبل از اینکه لوله بخاری هارو نصب کنید حتما یه سری به پشت بام یا محل خروج دود بزنید چون ممکنه از قبل پرنده ای اونجا  لونه کرده باشه و با یک تست ساده از باز بودن مسیر لوله ی سیمانی مطمعن بشید، به این صورت که از داخل منزل یک شعله کبریت رو داخل لوله سیمانی روشن نگه دارید و اگر شعله سمت پایین متمایل شد مسیر لوله باز است و مشکلی نیست اما اگر به سمت باال متمایل شد باید مسیر لوله رو مجدد چک کنید که این مورد باید جزو استاندارد های ساخت یک منزل باشه که از لوله سیمانی های یک تیکه و مرغوب استفاده بشه تا موجب گرفتگی مسیر دود خروجی نباشه!

نکات بعد از نصب لوله بخاری!

لوله بخاری بعد از نصب حتماًمحل اتصاالت را با کف صابون چک کنید و دقت داشته باشید که در زمان روشن بودن بخاری حتماً گرم باشد. به همین راحتی و با رعایت چند نکته خیلی ساده خیال خودتون رو از ایمنی وسیله گرمایشی راحت کنید و در پایان امیدوارم که  فصل سرمای ایمنی رو پشت سر بگذاریم.

آمار رسمی بی احتیاطی ناشی از مسمومیت گاز طبق گزارش پزشکی قانونی

متاسفانه طبق آمار رسمی پزشکی قانونی در سال گذشته ۶۵۰ نفر از هموطنان عزیزمان را با بی احتیاطی ناشی از مسمومیت با  گاز دی اکسید کربن از دست دادیم که حدود ۵۰۰ نفر از این آمار آقا و ۱۵۰ نفر هم خانم بودند. این آمار نسبت به آمار سال گذشته اش حدود ۱۵ درصد افزایش یافته و به ترتیب استان های تهران، آذربایجان شرقی و مشهد بیشترین آمار ناشی از مسمومیت با گاز  دی اکسید کربن را داشته اند. این آمار در استان های گرمسیری به کمترین میزان در کشور گزارش شده و حتی در استان های  هرمزگان وبوشهر این مقدار صفر گزارش شده است.

نمایش همه بستن

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله بخاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر محصولات

همکاران ما

مراحل خرید

ثبت سفارش

ارتباط با کارشناسان فروش ما جهت مشاوره و خرید تماس با شماره زیر یا ارسال درخواست در سایت:
021-71057272
09101112054
مرحله اول

صدور پیش فاکتور

کارشناسان فروش ما به محض ثبت درخواست شما کمتر از 30 دقیقه با شما تماس خواهند گرفت.
مرحله دوم

تسویه حساب

بر اساس توافق در مفاد پیش فاکتور تسویه حساب به صورت نقدی و یا اعتباری انجام میشود.
مرحله سوم

ارسال و لجستیک

کالاهایی که از نظر کیفیت تایید شده اند پس از بارگیری و بر اساس نرخ مصوب مورد تایید شما به مقصد ارسال میشود.
مرحله چهارم

صدور فاکتور رسمی

پس از مشخص شدن ارزش دقیق خرید شما تسویه نهایی صورت میگیرد و سپس فاکتور رسمی خرید شما چاپ و ارسال میگردد.
مرحله پنجم

خدمات مشتریان

ما به پاس قدردانی از اعتماد مشتریان عزیزمان باشگاه مشتریان راه اندازی کردیم که در صورت خرید شما یک اعتبار نقدی به شما تعلق گرفته و داخل کیف پولتان شارژ میشود که در خرید بعدی میتوانید به راحتی از اعتبار خرید قبلی استفاده کرده و خرید کنید.
مرحله ششم

تیم ما

مشتریان ما

در حال به روز رسانی نظرات مشتریان...

ما را بیشتر بشناسید...

ثبت سفارش لوله بخاری

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .